programi-za-optimizacijo-spletnih-strani-in-trgovin

Najboljši programi za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je bistvenega pomena za grajenje in prepoznavnost blagovne znamke. Vloga samega procesa optimizacije spletnih strani je zagotoviti povečanje organskega obiska in posledično več prodaje za svoje podjetje.

Kako optimizirati spletno mesto je vprašanje, na katero se podjetja pogosto obračajo. Pri tem vam odlično pomagajo orodja za optimizacijo spletnih strani. Avtomatizirajo postopek, da vaše spletno mesto postane opazno za iskalnike.

Za smo izbrali 10 najboljših orodij za optimizacijo spletnih strani, s pomočjo katerih bo vaše spletno mesto rangiralo na najvišjih pozicijah v spletnih iskalnikih.

Mogoče ne uporabljate nobenega orodja za optimizacijo spletnih strani. Ali ste morda poskusili nekaj, a jim nikoli niste dali priložnosti.

Kaj se zgodi s spletnim mestom, ki ni optimizirano za iskalnike in konverzije? Takšnega spletnega mesta nihče ne obišče in to posledično negativno vpliva na samo poslovanje podjetja.

Vendar nihče ne želi »ugasniti« svojo spletno stran, kajne? 

Za izpolnitev svojega cilja potrebujete ustrezna orodja, s pomočjo katerih boste povečali organski obisk vašega spletnega mesta. Optimizacija spletnih strani (SEO) in optimizacija stopenj konverzije (CRO) sta postala preveč zahtevna za ročno optimizacijo, tukaj nastopajo številna orodja za optimizacijo spletnih strani. 

Obstajajo tako brezplačna, kot plačljiva orodja za optimizacijo spletnih strani, ki vam pomagajo povečati organski obisk strani in vaše obiskovalce pretvoriti v zadovoljne stranke. 

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletnih strani vključuje številne procese, ki prispevajo k povečanju organskega prometa in konverzijam. 

Obiskanost spletnega mesta je sestavljena iz organskega iskanja (zadetkov v spletni iskalnikih), Facebook oglaševanja, Google AdWords oglaševanja in številnih drugih virov iz katerih je sestavljen celoten promet spletnega mesta.

Izredno pomembno je, da je vaše spletno mesto optimizirano za točno določne iskalne izraze in vašo ciljno skupino. Zadetki v spletnih iskalnikih morajo ustrezati iskalčevem namenu. V nasprotnem primeru tvegate slabše pozicije v spletnih iskalnikih ter večji t.i. »Bounce rate«.

Orodja za optimizacijo spletnih strani vam pomagajo ugotoviti, kaj delate narobe in kaj delate pravilno.

semrush-seo-program

SEMrush

SEMrush je program, ki je že marsikateremu podjetniku omogočil boljše poslovanje in veliko boljši ter višji zaslužek. Veliko strokovnjakov ga zagovarja, kot najboljše orodje za optimizacijo, kar se jih lahko trenutno dobi na trgu. Vsekakor je optimizacijo izredno pomembna za dobro in kakovostno trženje svojih proizvodov na spletu.

Tudi v Sloveniji je vedno več spletnih trgovin, ki živijo izključno zaradi prometa, ki ga opravljajo preko interneta. Kar pomeni, da posledično postajajo vse bolj pomembnejša tudi orodja, kot je SEMrush, saj omogočajo ravno to, kar si želijo vsi spletni trgovci.

Cena SEMrush programa

Žal pa strokovnjaki poudarjajo, da je orodje SEMrush se vedno precej drago, zato je za tiste, ki so šele začeli svojo poslovno pot, težje dostopen. Zato je dejstvo, da ga večina strokovnjakov in uporabnikov uporablja veliko redkeje ko ostale programe za spletno optimizacijo.

Uporaba programa SEMrush je izredno enostavna in poteka brez večjih težav in zapletov. Vse kar moramo narediti je to, da vanj vpišemo določeno besedo ali besedno zvezo, ki bi jo radi raziskali. To pomeni, da bo program raziskal vse možne pojave izbrane besede na določenem področju.

S pomočjo programa SEMrush lahko pridobimo ogromno uporabnih podatkov

Uporaba programa SEMrush je odlična tudi za začetnike, saj zelo enostavno in efektivno poišče vse potrebne podatke. Pomaga nam poiskati lokacijo, kjer se bo naš izdelek najbolje tržil. Tako bomo vedeli, kje točno moramo promovirati svoj izdelek.

SEMrush je odličen tudi za raziskovanje konkurence. Zelo pomembno je, da poznamo svoje glavne konkurente na trgu in da smo boljši od njih. Zato potrebujemo dobro orodje, ki nam omogoča sledenje delovanja naših konkurentov.

Veliko ga uporabljajo tudi oglaševalske in digitalne agencije, ki skrbijo za spletno podobo njihovih strank, saj omogoča enostavno vodenje oglaševalskih ter ostalih kampanj, ki su ključnega pomena za dobro poslovanje in zviševanje prodaje izdelkov.

seo-program-ahrefs

Ahrefs

Optimizacije ja nujen proces, ki ga mora izvajati vsako podjetje, ki si želi dobrih in pozitivnih prodajnih rezultatov na spletu. Splet je postal odlično mesto za oglaševanje in za prodajo svojih izdelkov. Ker pa je na spletu vse večja konkurenca, morajo podjetja poskrbeti, da izstopajo in da so opazna.

Eden izmed načinov za odlično poslovanje, je tudi optimizacija, ki jo mora vsaka spletna trgovina redno izvajati. Nekatera podjetja imajo sama zaposlene ljudi, ki opravljajo spletno optimizacijo in marketinške kampanje. Veliko podjetij pa se odloči, da za to najame marketinško agencijo, ki prevzame tudi skrb za optimizacijo in za izboljšanje prodaje, pri čemer uporablja tudi Ahrefs.

Zakaj izbrati orodje Ahrefs

Za optimizacijo spletnih strani imamo na spletu na voljo ogromno različnih programov ter aplikacij, s katerimi si lahko pomagamo, med njimi je tudi Ahrefs. Seveda moramo za uspešno delovanje omenjenih programov imeti določeno znanje, zato je pomembno, da vemo, kako Ahrefs deluje. Vedeti moramo, kako se izvaja optimizacija spletnih strani, če želimo, da bomo uspešni pri svojem delu.

Vsekakor je za začetnika težko vedeti, kateri program je najbolj primeren in s katerim bomo dosegli najboljše rezultate. Zato je dobro, da se pred začetkom pozanimamo na spletu ali pri uspešni agenciji, ki nam bo zagotovo znala svetovati in pomagati pri delu.

Prednosti programa Ahrefs

Vsekakor to ni najcenejše orodje, ki je na voljo za izvajanje optimizacije. Cena Ahrefs programa je tako za mnoga podjetja odbijajoča in zato se raje odločijo za drug, cenejši program. Cena je v veliko primerih glavni element, na podlagi katerega si izberemo neko aplikacijo ali program.

Ahrefs pa nam kljub visoki ceni, nudi možnost natančnega vpogleda v različne spletne strani. Največja prednost orodja Ahrefs je na primer ta, da ma omogoča pripravo offsite optimizacije, kar je ključno v fazi, ko raziskujemo svojo konkurenco.

page-optimizer-pro-je-izredno-priljubljen-program-za-optimizacijo-spletnih-strani

Page Optimizer Pro

Optimizacija postaja v novi digitalni dobi vse bolj pomembna. Lastnikom spletnih strani pomaga pri boljšemu spoznavanju svoje konkurence, omogoča nam raziskovanje točno določnih ključnih besed ali besednih zvez, ki jih uporabniki uporabljajo med brskanjem po spletu.

Poleg tega nam optimizacija omogoča tudi možnost trženja svojega izdelka na točno določenem območju ali točno določeni starostni skupini. Optimizacijo lahko izvajamo z različnimi orodji, i jih najdemo na spletu. Izbor aplikacije ali programa je stvar uporabnika, vsekakor pa med njimi ostajajo velike razlike. Vedno več uporabnikov na primer prisega na Page Optimiazer Pro

Prednosti programa Page Optimizer Pro

S pomočjo programa Page Optimazer Pro si bodo stranke zagotovile več klikov, kar pomeni, da bodo novi uporabniki bolj pogosto klikali na njihove reklame, ki jih bodo vodile do njihove spletne strani. Vsekakor je za začetek pomembno tudi to, da novi uporabniki spoznajo določeno spletno trgovino in jo začnejo uporabljati.

Vsekakor se kupci na spletne strani vračajo večkrat zapored. Če jih spletna stran prvič ni navdušila, obstaja možnost, da bodo v prihodnosti opravili tudi nakup. Takrat bomo lahko govorili o uspešni konverziji, ki jo Page Optimazer Pro dokazano zagotavlja. Glede na raziskave si lahko s pomočjo programa Page Optimazer Pro znatno zvišamo obiske na spletni strani ter tudi nakupe.

Page Optimazer Pro na voljo tudi v Sloveniji

V Sloveniji so trenutno v ospredju druga orodja in aplikacije, ki omogočajo spletno optimizacijo Vsekakor pa v svetu postaja Page Optimazer Pro vse bolj pomemben in opazen. Če želimo, med zvezde poslati tudi svoje podjetje, je ključno to, da začnemo izvajati strateško in dobro naštudirano optimizacijo.

Vsekakor se podjetjem, ki nimajo usposobljenega kadra, da bi lahko izvajal omenjeno optimizacijo, svetuje najem agencij, ki se ukvarjajo izključno s optimiziranjem spletnih strani za svoje stranke. Prednost najema je zagotovo ta, da dosežemo rezultate z manjšimi stroški.

moz-program

MOZ Pro

Pri optimizaciji so ključne besede izredno pomembne. Strokovnjaki, ki se dnevno posvečajo le spletni optimizaciji, dobro vedo, da so prave ključne besede najboljši recept za uspešno prodajo. Vsekakor je včasih iskanje pravih ključnih beseda li besednih zvez lahko izredno naporno, saj na pri določenih izdelkih nikakor ne uspe, zadeti prave in ideje.

Da uporabimo prave ključen besede nam pripomorejo tudi programi, med katerimi je vsem dobro poznan Moz Pro, ki dokazano omogoča izboljšanje prodaje. Moz Pro je odlično SEO orodje, ki uporabnikom omogoča optimizacijo.

Kaj nam omogoča Moz Pro?

Moz Pro nam poleg optimizacije omogoča tudi, iskanje in diagnosticiranje vseh težav, ki bi vplivale na optimizirano delovanje naše spletne strani. To je ključnega pomena, saj lastniki spletnih trgovin velikokrat ne vedo, kaj je narobe oziroma zakaj prodaja ne poteka po želeni planih in načrtih.

Polet tega pa uporabnikom Moz Pro omogoča tudi spoznavanje delovanja SEO optimizacije, kar je odlično predvsem za začetnike. Odličen je za raziskovanje uporabe ključnih besed, kar je nujen proces vsakega optimizacijskega postopka.

Čeprav je program plačljiv, nudi različne ugodnosti predvsem za neprofitne organizacije, ki jim omogoča tudi 75% popust pri nakupu programa.

Kako deluje Moz Pro

Če želimo uporabljati Moz Pro, se moramo prijaviti na njihovi spletni strani, ki nam tako omogoča dostop. Nato se lahko tako odpravimo v sekcijo raziskovanja ključnih besed, ki nam bo pomagala pri raziskovanju in spoznavanju uporabnih besed.

Nato lahko v iskalnik vpišemo ključno besedo, ki jo želimo raziskati. Pri tem lahko izbiramo tudi med različnimi državami, kar je izredno pomembno. Če izdelek prodajamo v Sloveniji, ne bomo raziskovali območja Združenih držav ali kakšne druge Evropska države.

Ko pritisnemo na gum razišči, se nam pokažejo različni rezultati, ki nam omogočajo izboljšavo delovanja svoje spletne strani, kot so na primer predlogi za ključne besede, ki jih bomo uporabili v SEO člankih.

seo-program-screaming-frog

Screaming Frog

Screaming Frog je odličen program za vse, ki iščejo cenovno dostopno, za uspešno in kvalitetno optimizacijo lastne spletne strani. Ker postaja internet vse bolj pomemben in uporaben, se vedno več ljudi odloča za postavitev spletne strani, kjer tržijo svoje izdelke, ki jih z veliko truda in dela lahko kmalu uspešno prodajajo v Sloveniji ter tudi v tujini.

Prednost spletnih trgovin je ravno ta, da svoje izdelke lahko ponudimo na vseh koncih sveta. Z natančno analizo trga lahko kmalu ugotovimo, kje bi lahko tržili svoje zamisli ali izdelke in tako začnemo uspešno poslovno pot. Vsekakor je za vsakogar začetek precej težak, saj je za uspešno delovanje vsake spletne strani in trgovine, potrebnega veliko znanja ter uporaba različnih orodij in programov.

Prednosti programa Screaming Frog

Cilj vsake spletne trgovine je seveda pridobitev novih stran in seveda čim več opravljenih nakupov, brez katerih podjetje ne more uspešno poslovati. Če želimo program Screaming Frog uporabljati si ga moramo seveda najprej namestiti, kar je izredno enostavno. Vse kar moramo narediti je to, da se odpravimo na njihovo spletno stran in izvedemo prenos.

Čeprav se program Screaming Frog lahko za začetnika zdi kompliciran, je njegova uporaba precej enostavna, ko se je naučimo. Vsekakor bomo morali na začetku vekaj časa presedeti za računalnikom, da bomo spoznali vse napredne funkcije, ki jih program Screaming Frog omogoča.

Delovanje programa Screaming Frog

Program od uporabnika vsekakor zahteva več znanja, kot ostali programi za optimizacijo, vendar pa nudi odlične rezultate. Če smo v dvomih, ali bomo sami zmogli s pomočjo tega ali kakšnega drugačnega programa opravljati optimizacijo, je mogoče najbolje, da se obrnemo na kateri izmed mnogih agencij, ki ponujajo optimizacijo spletnih strani.

Agencije imajo namreč zaposlene odlične strokovnjake, ki poleg programa Screaming Frog uporabljajo tudi ostala orodja za optimizacijo.

program-kw-finder

KW Finder

Pri optimizacijo spletnih strani si lahko pomagamo z različnimi programi, ki nam omogočajo boljše upravljanje lastne spletne strani. Tudi če si šele želimo ustvariti spletno stran ali blog, je dobro, da se na to dobro pripravimo. Pri delu nam bodo v veliko pomoč specifični programi, ki nam omogočajo dobro postavitev celotne spletne strani.

Ko se odločimo, da bomo imeli svojo spletno stran, moramo najprej začeti raziskovati. Pri tem nam bo program KW Finder  v odlično pomoč, saj bomo vanj enostavno vnesli želen sklop besed, na katere nam bo dal ogromno rezultatov.

Prednosti programa KW Finder

KW Finder nam najprej pokaže, koliko ljudi je že uporabilo izbrane ključne besede, za brskanje po spletu. Ljudje brskamo po spletu na zelo različne načine. Vedno pa so določene ključne besede, ki so bolj pogosto uporabljajo in naa naloga je, da ugotovimo, katere ključen besede v povezavi z našo spletno stranjo, se najpogosteje uporabljajo.

Poleg tega pa nam program KW Finder v isti vrstici prikaže tudi, kako konkurenčna je naša spletna stran. Številka, ki je prikazana ne sme biti višja kot 30. Če imamo previsoko številko, lahko tako vemo, da je naša stran ali zastarela ali pa zelo slaba. Če želimo biti med desetimi najboljšimi spletnimi stranmi, ki ponujajo določeno storitev ali artikel, se moramo torej zelo potruditi.

KW Finder nam poleg vsega predstavi tudi najboljše konkurenčne spletne strani, ki ponujajo podoben izdelek kot mi.

Uporaba programa KW Finder

Če želimo izvedeti, kakšna vprašana uporabniki spleta vpisujejo v svoj domači brskalnik, ko se zanimajo za določeno temo, moramo v programu KW Finder uporabiti zavihek »question.« Ta zavihek nam bo prikazal kako pogosto ljudje uporabijo določene ključne besede.

Če opazimo, da naš izbor besed ni pogosto uporabljen, to vsekakor ne bo v redu. Poskrbeti moramo, da bo število iskalcev naše ključen besede vsaj 1000 ali več.

program-ubersuggest

Ubersuggest

Vsako podjetje, ki si želi biti uspešno in dolgo dobro delovati ter ostati prisotno na trgu, mora poznati vsa orodja, ki so na voljo, za neprestano izboljševanje marketinških strategij, ki so ključne za doseganje dobrega prodajnega rezultata. Z uporabo pravih orodij, bomo namreč zagotovo premagali vso konkurenco, ki jo imamo na spletu.

Med mnogimi orodji, ki so na razpolago, je tudi program Ubersuggest, ki nam omogoča izredno enostavno raziskavo uporabnih ključnih besed. Za uporabnike je največja prednost programa zagotovo ta, da je na voljo popolnoma brezplačno. Nudi pa storitev raziskave ključnih besed, ki nam bodo pomagale pri izdelavi uspešne spletne strani.

Prednosti programaUbersuggest

Čeprav bi pri imenu Ubersuggest lahko najprej pomislili na aplikacijo Uber, ki se v veliko državah po svetu uporablja za prevoze, ju ne smemo zamešati. Vsekakor moramo za začetek raziskati ve prednosti, ki jih ponuja in se ga naučiti pravilno uporabljati. Šele nato bomo lahko začeli z uspešno marketinško kampanjo.

Najprej bomo nastavili želeni jezik, v katerem morajo biti spleten strani, ki nas zanimajo. Šele nato lahko vpišemo želeno ključno besedo in pritisnemo enter. Takoj zatem nam bo Ubersuggest izpisal rezultate, ki nam bodo dali vpogled, v uporabo različnih ključnih besed, ki so bile uporabljene v zadnjem letu v povezavi z želeno temo.

Uporaba programa Ubersuggest

Ko program Ubersuggest razišče našo ključno besedo, nam ponudi tudi ostale možnosti, ki so na voljo v povezavi z našo tematiko. Pri raziskavi vpisane besede izvede natančno analizo in nas v primeru slabe ključne besede opozori, na morebitne slabe in neustrezne besede.

Ko se nam izpišejo besede, ki so tematsko blizu naši temi, se lahko potrudimo in ustvarimo odlično vsebino, ki nam bo omogočala večji promet in višjo konverzijo ter tako poskrbela za uspešno delovanje spletne strani.

answer-the-public

Answer The Public

Vsako podjetje, ki ima osnovano svojo spletno stran ima samo en cilj, ki temelji na čim večji prodaji in na čim višjemu zaslužku. Če želimo, da naše podjetje uspešno deluje, moramo poskrbeti, da je spletna stran kvalitetno izdelana in optimizirana. Slaba spletna stran se namreč ne bo prikazovala med prvimi desetimi zadetki brskalnika Google.

Znano je, da se uporabniki spleta zadržijo le na nekaj prvih zadetkih. Zelo zelo redko pa uporabijo 2 ali tretjo stran brskalnika. Če nas torej ni med prvimi desetimi ponudniki, nas ne bo nihče niti pogledal. Zato e moramo potruditi in izpolnjevati vse zahtevne pogoje, ki bodo ustrezali brskalniku, da nas bo postavil na prvo stran. Če želimo biti konkurenčni, bomo torej uporabljali različna orodja in programe, kot je na primer tudi program Answer The Public.

Kaj nam ponuja Answer The Public

Program Answer The Public, nam omogoča prikaz vprašanj, ki se uporabljajo za iskanje. Poleg tega pa nam ponudi tudi ostale možnosti, ki so pomembne pri iskanju. Iskani rezultati so predstavljeni v različnih kategorijah, ki vključujejo 5 glavnih vprašanj, med katerimi najdemo: Kaj, kje, kdaj, kdo in zakaj. Poleg tega pa še kategorije z besedami kako, kateri, znati in biti.

Ko program Answer The Public razišče našo ključno besedo nam tako predstavi vsak možna vprašanja, ki jih uporabniki spleta postavljajo v povezavi z določeno temo. Vprašanja, ki se nam izpišejo, nam lahko pomagajo na vstopni točki tako imenovanega funnel-a, ki je bistven pri digitalnemu marketingu.

Uporaba programa Answer The Public

Če želimo imeti dobro in uspešno prodajo izdelkov se moramo potruditi in izluščiti prave ključen besede, ki bodo na našo stran pripeljale veliko kupec. Le s pametno uporabo programa Answer The Public bomo lahko upali, da se bodo v nadaljevanju odločili za naš izdelek in ga na koncu tudi kupili, saj se velikokrat zgodi, da kupci ne dokončajo nakupa in izdelek tako ostane v košarici.

seo-program-spyfu

SpyFu

Vsak prodajalec na spletu si želi do potankosti spoznati svojo konkurenco, da bi lahko bolje deloval in prodajal, kot to počnejo sami. Želja vsakega pametnega prodajalca je, da spozna vso morebitno konkurenco, ki se pojavlja na trgu, saj lahko le tako izdela boljše modele za prodajo in pripravi bolj učinkovite marketinške kampanje.

Pri tem si lahko pomaga tudi s programi kot je SpyFu, ki omogoča vpogled v to kar počne njihova konkurenca. To je odlično orodje, ki deluje podobno, kot delujejo detektivi, le da išče kakšne marketinške strategije uporablja konkurenčno podjetje .

Prednosti programa Spyfu

SpyFunam omogoča različne možnosti. Priskrbi na natančno analizo vseh naših nasprotnikov v poslu. Pomaga nam namreč preveriti, kako dobro se v brskalnikih uvršča točno določeno podjetje. Tako bomo lahko videli, katera podjetja se uvrščajo višje kot mi. Spoznali boo tudi svoje pomanjkljivosti in težave, ki jih bomo morali odpraviti.

Prednost omenjenega orodja je predvsem v tem, da nam omogoča shranjevanje tiste konkurentov, ki bi jim radi sledili. Tako lahko neprestano preverjamo njihov napredek in razvoj. Preko programa Spyfu bomo tako opazili kje je uvrščena naša spletna stran in tako bomo tudi vedeli, kaj moramo izboljšati.

PPC kampanje s programom SpyFu

Ena izmed glavnih nalog procesa PCC je preizkušanje različnih oglasov ter opazovanja, kateri izmed njih se najboljše obnese oziroma kateri je najbolj učinkovit pri prodaji. Oglaševalci dnevno pripravijo ogromno različnih oglasov, s katerimi promovirajo svoje izdelke.

Če želimo kot ustvarjalci spletnih oglasov preveriti njihovo učinkovitost, si bomo torej pomagali s programom SpyFu. Pri preučevanju konkurence pa nam bo SpyFuprikazal natančne podatke o tem, koliko klikov je dobil določen oglas naše konkurence in koliko denarja so potrošili za določeno oglaševalsko kampanjo. Tako bomo lahko tudi sami lažje določili proračun in ključne besede.

majestic-seo-program

Majestic

Pri SEO optimizaciji spletnih strani postaja pomembnih vse več različnih programov in orodij s katerimi si upravljalci spletnih strani omogočajo odlične rezultate pri prodaji in pri uspešnosti lastnega ali tujega podjetje. Pri delu si pomagajo tudi s programom Majestic, ki se posveča predvsem povratnim povezavam.

Nepoznavalci spletne optimizacije najbrž ne vedo, kaj je povratna povezava. Čeprav veliko skrbnikov spletnih strani ne ve, da so pri optimalnem delovanju spletne strani izredno pomembni tako imenovani »backlinks« oziroma po slovensko povratne povezave.

Kaj so povratne povezave

Povratne povezave nam namreč omogočajo reference, ki so izredno pomembne za Googlov brskalnik. Boljša kot bo naša spletna trgovina, več kupcev bo prišlo na našo spletno stran in tako bomo pridobili več referenc in s tem postali tudi vse bolj pomembni v spletnem svetu.

Vsaka spletna stran ima svojo moč, ki ji jo lahko podeli bolj znana spletna stran. To pa se zgodi le, se spletna stran, ki ima že določeno veljavo in moč, naredi povezavo na določeno spletno stran. Majestic nam tako omogoča preverjanje povratnih povezav, ki so v spletnem svetu vse bolj pomembne.

Majestic je odlično orodje za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom

Z digitalnim marketingom se ukvarja vse več ljudi, ki sebi ali svojim strankam zagotavlja optimalno delovanje spletne strani. Ker postaja digitalni marketing in programi ki opravljajo podoben funkcije kot Majestic, vse pomembnejši za dobro prodajo, se veliko manjših podjetij raje odloči, da to delo zaupa strokovnjakom, ki bodo zagotovo lahko opravili boljše delo, kot posameznik zaposlen na njihovem podjetju.

Navadno nam digitalne agencije ponujajo različne pakete, ki ponujajo različne storitve v povezavi z oskrbovanjem spletne strani. Pri izbiri nam bodo tudi svetovali, tako bomo vedeli, kateri paket bo najboljši za naše potrebe. Vsekakor bo glavna prednost predvsem njihova opremljenost z znanjem in s programi, kot je tudi Majestic. 

GT Metrix

Vsak uporabnik interneta si želi, da si bila spletna stran, ki jo uporablja, enostavna za uporabo in da bi delovala karseda hitro. Počasnih spletnih strani smo se že zdavnaj naveličali in le stežka počakamo, da se naloži. V današnjem hitrem svetu je namreč učinkovito delovanje vsake aplikacije in spletne strani ključnega pomena. Če je stran počasna, je namreč veliko verjetnosti, da se uporabnik na njo ne bo več obrnil.

Zato so strokovnjaki ustvarili GT Metrix, ki se posveča ravno omenjeni problematiki. Trudi se, a bi bile spletne strani še hitrejše in učinkovitejše.

Prednosti programa GT Metrix

Že od leta 2009 se razvijalci spletne opreme GT Metrix ukvarjajo s tem, kako bi uporabniku zagotovili hitro in brezhibno spletno izkušnjo. Tako že dolgo let testirajo različne spletne strani, ki jim tako s pomočjo programa GT Metrix skušajo dvigniti hitrost delovanja.

Na začetku svoje poti so se pri GT Metrix posvetili temu, kako bi enostavno ustvarili uporabno orodje, ki bi ga uporabljali za preizkušanje delovanja spletne strani. Po opravljenem preizkusu pa je GT Metrix stranki pomagalo oceniti težave, ki so se pojavljale pri delovanju strani. Nepoznavalci so žal le stežka ugotovili in vedeli, kaj botruje nastalim nepravilnostim. Zato so pri GT Metrix želeli ustvariti program, ki bi strankam povedal, ali težava hitrosti izvira iz nepravilnega delovanja strežnika ali pa so težave v front-end tehnologiji. Tako se je rodil GT Metrix, ki se od takrat posveča le spletni zmogljivosti. Javnost je bila nad programom takoj navdušena in si ga je želela imeti, da bi poskrbela, za boljše delovanje lastne spletne strani.

Prednosti programa GT Metrix

Program GT Metrix so proizvajalci v zadnjih letih še dodatno izboljšali, saj si želijo ostati v samem vrhu orodij za preizkušanje spletne učinkovitosti. Od svojega začetka se lahko pohvalijo z več kot 350.000 zadovoljnimi uporabniki, delujejo v veliko različnih državah, njihovim storitvam pa zaupajo tudi znana velika podjetja.

Hitrost je ključnega pomena pri zagotavljanju dobre uporabniške izkušnje, saj uporabniku zagotavlja, da se čas, ki ga porabi na določeni spletni strani učinkovito izkoristi. Raziskave so namreč ugotovile, da uporabnik ne prenese čakanja na odpiranje spletne strani, tako mora biti spletno mesto naloženo prej kot v 4 sekundah, v nasprotnem primeru ga uporabniki zapustijo.

Uporabnosti programa GT Metrix

GT Metrix omogoča analizo strani in pomaga ustvariti poročilo o njenem delovanju. Uporaba programa je zelo enostavna, saj je za delovanje potrebno v program le vpisati ime spletnega mesta in začeti skenirati. Po nekaj sekundah delovanja, uporabnik pridobi poročilo o vneseni spletni strani.

V poročilu si lahko prebere vse podrobnosti o tem, koliko časa se spletna stran nalaga, kako se nalagajo slike in slogi. Program preveri ali so slike stisnjene ali ne in na to uporabnika o vseh sprejetih podatkih tudi obvesti. GT Metrix je izredno uporaben in priročen. Pregled delovanja je hiter, le včasih se zgodi, da traja malce dlje. Analiza programa nam pove, kako spremeniti kodo nalaganja spletne strani, tako da ta postane hitrejša in bolj učinkovita. Če si želimo, uporabnikom podati kvalitetno spletno stran, bomo program GT Metrix zagotovo uporabljali.

hotjar

Hotjar

Orodja za analitiko spletne strani postajajo vse bolj pomembna. Vsakdo, ki se posveča spletnim stranem dobro ve, kako pomembno je, da se uporabnik na spletni strani počuti dobro. Če je spletna stran slabo izdelana, se uporabnik zagotovo ne bo več vrnil in tako se lahko izgubi pomembna stranka.

Hotjar vam bo zagotovil omogoča analizo vedenja uporabnikov in poda ključne povratne informacije, ki vam bodo kot lastniku spletne stani pomagale razumeti njihovo obnašanje. Hotjar je odlično dopolnilno orodje za skrbno analizo spletne strani, ki ga opravite na primer z Google Analytics. S pomočjo orodja Hotjar boste lažje razumeli kaj se dogaja na vaši spletni strani, ko jo obiščejo uporabniki. 

Kako deluje orodje Hotjar?

S pomočjo orodja Hotjar boste enostavno zbrali povratne informacije vseh vaših uporabnikov, pridobili boste vizualne podatke o tem uporabnikovo vedenje na vaši strani te si brez težav priskrbeli vse potrebne informacije.

Hotjar vam bo pomagal pridobiti jasne podatke o celotnem dogajanju na spletni strani, povedal vam bo tudi, zakaj se uporabniki vedejo na določen način ter vam bo podatke prikazal na prijazen in razumljiv način.

Prednosti programa Hotjar

Če že uporabljate program Google Analytics veste, da vam le-ta prikaže splošno sliko vaše spletne strani. Če se ukvarjate z spletnim marketingom, boste s spletnim orodjem preučili določene podatke, da boste na primer razumeli, zakaj in kdaj pride do konverzije in kdaj ne.

Hotjar pa vam bo omogočil vpogled v način uporabe spletne strani, tako da boste resnično doživeli uporabnikovo izkušnjo. Posnetki, ki vam jih bo prikazal Hotjar, vam bodo prikazali celotne uporabniške seje, da boste lahko razumeli, kje se uporabnikom zatakne in zakaj zapustijo spletno stran in se nanjo mogoče ne vrnejo več. Vživljanje v uporabnikovo izkušnjo je ključno za vzpostavitev njenih izboljšav. Zadovoljni uporabniki so poročali, da se jim je po uporabi orodja Hotjar, prodaja povečala tudi za 25%.

Zakaj je dobro uporabljati Hotjar

Če na primer že nekaj časa opažate upad prodaje vaše spletne trgovine, boste želeli vedeti, zakaj se to dogaja. Česa ne delate prav in kaj morate izboljšati, da se bo prodaja ponovno dvignila. Na veliko spletnih straneh ne na primer zgodi, da se uporabnik zmede, ne ve kam mora klikniti in nato hitro zapusti stran. Tu je pomembno, da dobite vizualni vpogled v vedenje uporabnika, saj boste le tako lahko vedeli, zakaj se kaj zgodi.

Tu vam bo na pomoč priskočilo orodje Hotjar, ki vam bo pomagal preprečiti ovire, ki nastanejo pri uporabi spletnega mesta. Hotjar vam tako ponudi kratke ankete, s katerimi ugotovite, zadovoljstvo stranke ob uporabi spletne strani. S pomočjo pridobljenih podatkov, lahko stran izboljšate. Z orodjem Hotjar lahko preverite klike pred in po uporabi orodja, odstranite lahko nepotrebno vsebino, stran dopolnite z ključnimi besedami, ki so jih uporabili uporabniki, preverite kateri posnetki ali slike delujejo na uporabnika najboljše in preverite ali vaši CTA-ji vzbujajo dovolj pozornosti. Poleg tega pa lahko pogoste komentarje pretvorite v pogosta vprašanja uporabnikov in podate primeren odgovor, uporabite le stvari, ki pri strankah delujejo dobro, spremenite spletne obrazce, da postanejo bolj učinkoviti in še bi lahko naštevali. Orodje Hotjar bo vašo spletno stran zagotovo izboljšalo.

crazyegg

Crazy Egg

sakdo, ki ima v lasti spletno stran, si želi, da bi delovala dobro in da bi bila uspešna, zato si mora pomagati z vsemi spletnimi orodji, ki so na voljo, da postane njegova spletna stran čim bolj učinkovita in uporabniku prijazna ter optimizirana Optimizacija spletne strani je velik in izredno pomemben del, ki ga nikakor ne smemo izpustiti. Pri tem pa si lahko pomagamo z različnimi orodji.

Tako imamo na voljo tudi orodje Crazy Egg,  ki vam bo pomagalo doseči izjemne rezultate. Če se ukvarjate s trženjem, dobro veste, da je potrebno pri pripravi spletne strani izmeriti, kaj deluje in kaj ne. Ko pridobite informacije, pa morate stran optimizirati in ponovno preizkusiti, kako bo delovala.

Kako deluje Crazy Egg?

Orodje Crazy Egg spremlja in natančno beleži, kako obiskovalci vaše spletne strani komunicirajo s stranjo in kako se na njem obnašajo. Pri tem se uporablja že vsem dobro poznana tehnologija sledenja miške, tako si lahko lastnik spletne strani naredi dobro predstavo, kdaj in kako uporabniki zapustijo spletno stran. Pri tem dobrimo tudi vpogled, na katere gumbe in povezave uporabniki največkrat kliknejo, kar nam pomaga razumeti, kaj deluje dobro in kaj ne.

Poleg tega nam orodje Crazy Egg razloži tudi, kako in od kod so prišli naši uporabniki do naše spletne strani. Zanimalo na bo seveda kaj jih na spletni strani najbolj pritegne in kaj si bodo zagotovo prebrali. Vedno obstajajo določeni deli spletne strani, ki jih večina obiskovalcev enostavno ignorira, spregleda in izpusti. To pa morate kot lastniki spletne strani znati uporabiti sebi v prid in tako izboljšati njeno delovanje.

Uporabnost orodja Crazy Egg

Uporabniki orodja Crazy Egg pravijo, da je to odlično orodje za toplotno kartografiranje uporabe spletne strani. To pa nas kot lastnike strani najbolj zanima. Orodje Crazy Egg nam ponuja različne poglede na delovanje celotne spletne strani.

Če se bomo odločili za Crazy Egg, bomo tako lahko pridobili vizualni prikaz, kam ljudje klikajo, katere točke so tako imenovane »vroče točke«. To pomeni, da vam bo orodje Crazy Egg pomagalo pridobiti področja, ki so resnično priljubljena ter tudi tista, ki niso najbolj priljubljena. Brez teh podatkov je žal nemogoče izvesti dobro optimizacijo spletne strani.

Polet tega pa nam Crazy Egg ponuja tudi poseben zemljevid, ki vam bo prikazal, kje uporabniki preživijo največ časa. Več časa kot se uporabnik nahaja na določenem delu strani, več možnosti je, da se počutijo povezane z njim in da jim je všeč.

Prednosti orodja Crazy Egg

Ena izmed zelo pomembnih prednosti je zagotovo enostavna uporabnost. Sak uporabnik je pohvalil njihov preprost način za uporabo. Za namestitev orodja boste porabili le nekaj minut  in si v treh preprostih korakih zagotovili 90 dnevni brezplačni preizkus programa. Ko to storite, si morate ustvariti račun in nato v orodje vnesti želeno spletno mesti, ki ga mora Crazy Egg analizirati. Pri tem lahko dodate tudi funkcijo, ki bo beležila število obiskovalcev na spletni strani in dodate kodo za sledenje.

Za izredno dostopno ceno 9 dolarjev na mesec, si boste tako pridobili odlično orodje za pregled delovanja vaše spletne strani.

page-speed

Google PageSpeed

Hitrost spletne strani je ključna za uporabnikovo zadovoljstvo. Če si želimo, da se bodo uporabniki z veseljem vračali na našo spletno stran, moramo poskrbeti, da bo le-ta delovala čim boljše. Nihče si namreč ne želi več čakati na to, da se bo stran pravilno naložila in da se bodo izpisale vse potrebne informacije. Veliko uporabnikov enostavno preleti spletno stran in tako vidi, ali je za njih uporabna ali ne.

 Vsi si želijo doseči 100% na Google PageSpeed, vendar pa je omenjeni rezultat zelo težko doseči. Če ste tudi vi, tako kot mnogi ustvarili lastno spletno stran in si sedaj želite, da bi čim bolje delovala, morate uporabiti vsa potrebna spletna orodja, da bo postalo spletno mesto to, kar si želite. Veliko lastnikov spletnih strani kaj kmalu ugotovi, da njihova spletna stran ni tako hitra, kot bi morala biti.

Zakaj je Google PageSpeed pomemben?

Hitrost je pomembna predvsem zato, da ohranjate svoje stranke. Vsi uporabniki spleta si seveda želijo, da bi vsaka stran delovala hitro in učinkovito. Nihče nima več časa čakati, da se stran naloži ali da se procesira naročilo. Če je stran počasna, uporabnik pomisli, da z njo zagotovo nekaj ni v redu in zato je velika verjetnost, da na njej nakupa ne bo opravil.

Če vaše spletno mesto torej ne deluje hitro, se bodo uporabniki obrnili, še preden bi si lahko ogledali kaj ponujate. Težave, zakaj Google PageSpeed ni tako uspešen kot si želite, so lahko različne. Velikokrat je težko ugotoviti, zakaj stran ne deluje dobro. Pogosto so težave posledica slabo napisane kode do ogromnih slik ali do ostalih večjih elementov, ki se nahajajo na strani.

Če imate takšne težave, bo Google PageSpeed pokazal slab procent hitrosti in zato jih morate karseda hitro odpraviti.

Pri čemu vam bo Google PageSpeed pomagal?

Če boste svojo spletno stran vodili preko orodja Google PageSpeed n boste ugotovili, da je vaša stran izredno hitra, saj boste dobili rezultat 100%, boste lahko izjemno zadovoljni. Tudi sam brskalnik Google namreč daje prednost spletnim stranem, ki so hitre in dobro izdelane. Hitreje kot se namreč spletna stran naloži, manjši bo odstotek zapuščanja strani. Tako boste imeli tudi več možnosti, da vas Google prikaže kot zanesljivo spletno mesto.

Dobra stran Googla je ravno ta, da ponuja ogromno brezplačnih orodij, s katerimi si lahko izboljšate spletno mesti in povečate njegovo učinkovitost. Kljub temu pa uporabniki povedo, da ne ti poleg orodij ne podajo najboljših navodil za uporabo, zato se morate precej potruditi, da dosežete želene rezultate, ki jih bo prikazal tudi Google PageSpeed. 

Kako poskrbite za dobro hitrost spletne strani?

Google PageSpeed oziroma hitrost strani je ključnega pomena. Če se vaša spletna stran ne uvrsti med prvih deset najboljših organskih strani, ne bo prišla na prvo stran Googla. Spletna stran, ki se ne pojavi na prvi strani brskalnika pa je le redko obiskana. Večina iskalcev enostavno ne klikne ne drugo ali tretjo stran, temveč pregleda le prve zadetke.

Vsem dobrim spletnim mestom je skupno, da so njihove strani hitre, da so optimizirane in imajo nizek procent zapustne stopnje, ki je tu izredno pomembna.

trendi-iskanj

Google Trends

Vsak lastnik spletne strani, bi moral dobro vedet, ali stran deluje dobro ali ne. Če nimate pravih informacij o ve kar je v povezavi s spletnim delovanjem strani, bo vaš posel lahko hitro propadel. Kdor se zaveda, da lahko s pomočjo pravih podatkov pripravi boljšo strategijo za prodajo in si poleg tega tudi bolje prilagodi taktike trženja, se bo prej ali slej srečal tudi z orodjem Google trends.

Google trends je namreč odlično orodje ki širši javnosti omogoča, da si poišče vse potrebne informacije o uvrstitvah v določenem iskalnem omrežju. Tako lahko pridobite nove stranke, tako da spoznate njihova zanimanja. Seveda pa morate orodje Google trends pred uporabo karseda dobro spoznati, da ga boste učinkovito uporabljali.

Zakaj je pomembno orodje Google trends?

Prva stvar, ki je pri orodju Google trends pomembna, je izbira pravih ključnih besed. Brez premišljenih ključnih besed, bo žal vaša spletna stran slabo obiskana. Ključne besede so izrazi, ki jih uporabniki vnesejo v brskalnik, ko iščejo določen artikel. Kar vpišejo v Google se s pomočjo ključnih besed prikaže na prvi strani. Kot že dobro vemo, je za uporabnike običajno zanimivih le prvih pet spletnih strani, ki jih prikaže Google, zato je tako pomembno, da je naša stran optimizirana. Ključne besede so torej bistvo vsake spletne kampanje.

Poleg ključnih besed pa je za uporabno orodja Google trends pomembno tudi poznavanje najpomembnejših trendov. Vsako spletno mesto mora imeti odlične članke, da bo opaženo. Slabi in nekakovostni članki bodo enostavno ignorirani, zato je pomembno, da vaši spletni vsebini dodate pravo vrednost, ki jo bodo uporabniki zagotovo cenili in vedno uporabili vašo spletno stran. Da bi to dosegli, morate vedeti, kaj uporabnike zanima in tu bo ključno orodje Google trends.

Kako deluje Google trends?

S pomočjo Google trends lahko odkrijete, katere so najbolj vroče spletne teme v določenem času in kraju. To bo na vašo spletno stran znatno vplivalo, saj vas bo spodbudilo, da boste ustvarili članke, s katerimi boste pritegnili vaše bralce. Seveda mora biti vsebina člankov povezana z vašo spletno stranjo in s panogo, ki se ji posvečate. Če imate na primer v lasti spletno slaščičarno in ugotovite, da so v Googlu priljubljene testenine, vam pisanje članka na to temo najbrž ne bo koristilo.

Dober način delovanja je, da začnete s ključnimi besedami, ki so pomensko precej široke. Če ustvarjate sladice, lahko pišete o kremah ali moki. S pomočjo orodja Google trends si ogledate kaj je trenutno aktualno. Tako boste ugotovili kaj je za uporabnike trenutno zanimivo in o čemu si želijo brati.

Na kaj morate biti pozorni pri uporabi Google trends?

Vedno, ko uporabljate orodje Google trends, imejte v mislih da se morate povezati tudi z ostalimi spletnimi mesti. Seveda morajo biti to spletna mesta, ki jim zaupate. Več povezav kot boste dodali, večja bo vaša priljubljenost v iskalniku Google.

Da boste vedeli, kaj je opazno in pomembno, morate svojo blagovno znamko oziroma to kar tržite neprestano spremljati. Spremljati morate uspešnost in neuspešnost na spleti. Orodje Google trends vam bo tako lahko dalo poročilo o tem napredujete in kaj morate še storiti.

smush

Smush

Hitrost spletne strani je v današnjem času izredno pomembna saj določa, ali bo stran uspešna ali ne. Če ustvarimo lastno spletno stran, na kateri si želimo ponujati določene izdelke, moramo poskrbeti, da bo čim bolje in čim bolj optimizirano delovala.  

To si lahko priskrbimo tudi s pomočjo različnih vtičnikov, ki pripomorejo k optimizaciji slik in pomagajo odstranjevati vse nepotrebne podatke iz bogatih datotek z različnimi slikami. Eden izmed takšnih vtičnikov je tudi Smush, ki pomaga pri že omenjeni optimizaciji slik, pri nujni odstranitvi metapodatkov, pri odstranjevanju odvečnih in prezahtevnih barv iz slik ter poskrbi za postopno in učinkovito nalaganje celotnega slikovnega gradiva, ki je uporabljeno na vaši spletni strani.

Kaj nam prinaša vtičnik Smush

Kot smo že omenili, je Smush le eden izmed mnogih vtičnikov, vendar je med uporabniki izredno priljubljen, saj se ponaša z mnogo prednostmi.

Če bi ročno optimizirali vsako sliko, ki jo moramo kasneje vstaviti na spletno stran, bi nam to vzelo ogromno časa in veliko ukvarjanja s kodiranjem. Smush pa na veliko srečo uporabnikov, brez težav opravi vsak zahtevna dela. S pomočjo vtičnika Smush boste imeli slike vedno pod popolnim nadzorom. Glavna prednost programa je zagotovo ta, da ga je enostavno uporabljati. Veliko funkcij, s katerimi skrbi za stiskanje slik, za izboljšanje njihovih formatov, itd., se lahko enostavno aktivira s pomočjo enega samega klika.

Glavne prednosti

Če ste se s vtičnikom Smush šele spoznali, morate zagotovo spoznati naslednje funkcije:

Ko boste prvič uporabili vtičnik Smush, boste zagotovo opazili, da ogromno vaših slih potrebuje vašo pozornost in obdelavo. Izredno koristna funkcija Bulk Smush bo pregledala vse slike, ki bi jih bilo potrebno stisniti. Vtičnik bo slike stisnil tako, da jih ne bo uničil, pred stiskanjem pa lahko celo označite katerih velikosti slik ni potrebno stisniti.

Če boste uporabili funkcijo Bulk Smush, bo vtičnik Smush, pregledal in stisnil vse nove slike, ki jih boste postopoma dodajali na spletno stran. To vam bo omogočila funkcija samodejnega stiskanja, tako vam ne bo potrebno vsak dan sproti preverjati in obrezovati slik.

V kolikor bo smisel vašega spletnega mesta hitrost, boste lahko izbrali tudi dvakratno stiskanje in tako resnično zmanjšali obseg vaših slik. To vam bo omogočal gum Super-Smush. Če tega nočete, pa lahko slikam odstranite vse meta podatke in pustite le tisto, kar je ključno za SEO optimizacijo. Slike imajo običajno ob sebi tudi informacije o času, lokaciji, datumu nastanka, kar lahko brez težav odstranite

Dodajanje večjih slik

Če na splet dodate veliko sliko, jo orodje WordPress samodejno zmanjša. Velikokrat pa si uporabniki želijo imeti tako velike slike, zato morajo vključiti možnost, s katero lahko spreminjate velikost slike. Poleg tega si lahko shranite tudi kopije vseh slik v originalni velikosti, kar je zalo uporabno.

Z vtičnikom Smush lahko pretvarjate tudi slike PNG v slike s končnico JPEG, saj so običajno takšne slike manjše. Smush bo za vse slike poskrbel naenkrat, tako tudi pri tem koraku ne boste izgubljali dragocenega časa.

Pomembno je tudi vedeti, da bo vaša stran v primeru, da vsebuje ogromno slik, zelo obremenila strežnik. Zato je tu odlična rešitev odlaganja slik zunaj zaslona, kar omogoča da se strežnik osredotoči le na nalaganje določenih elementov.

yoast

Yoast

Želja po uvršanju med najboljših 10 spletnih strani je pri lastnikih spletnih strani izredno velika. Če pa si želimo postati najboljši in s tem najbolj prepoznavni, bomo morali poskrbeti, da bo naša spleta stran optimizirana. Za optimizacijo spletnih mest so na voljo različni vtičniki, ki pripomorejo k različnim izboljšavam.

Eden izmed takšnih vtičnikov je tudi Yoast vtičnik, ki vam že med pisanjem vsebin ponuja razne nasvete in vas opozarja na to, kako optimizirati stran. To je izredno uspešen vtičnik WordPressa, ki vam bo omogočil, da boste hitro prevzeli nadzor nad svojo spletno stranjo in jo naredili prijazno za iskalnike.

Kako deluje Yoast vtičnik?

Yoast vtičnik si boste hitro in enostavno namestili na vaš računalnik. S pomočjo semaforja vam bo vtičnik prikazoval katere vsebine so dobre in koristne za vašo stran in katere niso. Če boste na semaforju opazili zeleno luč, bo to pomenilo, da stran izjemno dobro deluje. Če boste videli oranžno luč, pa bo to pomenilo, da je potrebno opraviti vsaj nekaj izboljšav. Rdeča luč pa bo nakazovala, da stran potrebuje ogromno pomembnih izboljšav, da bo se bo prikazala zelena luč. Lahko pa se pojavi tudi siva pika, ki vam bo sporočila, da Yoast vtičnik nima dovolj povratnih informacij o SEO optimizaciji. Ker je Yoast vtičnik izredno dobro izdelan, vam bo omogočal hitro in enostavno lociranje strani, ki jih je potrebno izboljšati.

Zakaj izbrati Yoast vtičnik?

Ker je podobnih vtičnikov kar precej, pa se uporabniki vedno sprašujejo, katere so glavne prednosti omenjenega vtičnika Yoast. Če izpostavimo le nekatere, moramo poudariti, njegovo funkcijo, ki vam omogoča nastavitev za ključne besede, na katere se mora fokusirati. Bistvo tega koraka je to, da vtičnik lahko brez težav izračuna, kolikokrat je bila ključna beseda uporabljena v določeni vsebini. Poleg tega pa Yoast vtičnik preveri tudi URL naslov in metaopis. Tako na koncu lahko vidimo, ali je bila beseda uporabljena dovolj ali celo prevečkrat. Če pa se nam pojavi prej omenjena siva pika, to pomeni, da ključna beseda ni določena in zato vam Yoast vtičnik ne more podati ustreznega vpogleda za izboljšave.

Pod sekcijo ključnih besed je priložena kratka analiza, ki prikazuje sistem semaforjev. Ta služi kot kontrolni seznam za vašo ključno besedo ter prikaže področja, ki bi morala biti pred objavo pregledana.

Osnovni paket in razširitve

Yoast vtičnik vam bo olajšal postopek uvajanja prijaznih vsebin za optimizacijo vaše spletne strani. Ker omogoča poenostavljenje celotnega postopka, tako da vi enostavno prilagajate stran in opravljate vse potrebne spremembe in sproti preverjate, da niste česa izpustili. Yoast vtičnik Googlu omogoča veliko hitrejše indeksiranje strani, še zlasti v primeru, ko je stran povezana z računom Google Webmaster, saj bo tako vse iskalnike obvestilo o vnesenih spremembah.

Če boste morali preusmeriti ogromno URL-jev, se vam morda izplača kupiti razširitev Yoast SEO Premium, ki vam bo omogočala uvoz preusmeritev iz datoteke -htacces, preusmeritev v datoteko .htacces in izbiro želene vrste preusmeritve. Poleg tega vam bo na voljo še ogromno dodatnih orodij za lajšanje preusmeritev. Dobil boste tudi dostop do 13 videoposnetkov z vajami, s katerimi si boste lahko pomagali, če boste imeli kakšne dvome ali težave pri uporabi. 

similar-web

SimilarWeb

Eno izmed odličnih spletnih orodij za spremljanje količine obiskov na določeni spletni strani, je orodje SimilarWeb, ki vam omogoča pregled tudi nad glavnimi viri prometa vaše konkurence. Rezultati so razdeljeni na šest glavnih kategorij, vključno s spletnimi mesti, ki se nanašajo na določeno spletno stran in najpomembnejšimi ključnimi besedami.

Tako smo lahko kot lastniki spletne strani pripravljeni tudi na svojo konkurenco, ki jo moramo dobro poznati, če želimo žeti uspeh.

Zakaj je SimilarWeb tako uporaben?

Čeprav orodje SimilarWeb žal ne zagotavlja 100% natančnosti, vam bo omogočilo, da dobite odličen vpogled v vire prometa svoje konkurence. Kar je odlična informacija za vse, ki se ukvarjate s SEO optimizacijo ali s vsebinskim marketingom. Poleg tega vam ponuja hiter način, s katerim lahko ugotovite, katere so najpomembnejše spletne strani v vašem prodajnem prostoru. S pomočjo orodja SimilarWeb boste pridobili tudi občutek, koliko so veliki. Seveda pa vam SimilarWeb ne služi le za omenjeno funkcijo.

Z njegovo pomočjo si lahko ogledate podrobnosti, kateri referenčni viri so najpomembnejši v vaši panogi in med vašimi konkurenti. Če boste orodje SimilarWeb nadgradili, boste pridobili dostop do številnih funkcij, kot so distribucija naprav, informacije o občinstvu in kolikšen je delež prometa iz različnih socialnih medijev.

Napredne funkcije orodja SimilarWeb

Pregled prometa je le ena izmed funkcij, ki jih ponuja SimilarWeb. In četudi bi bila to njegova edina funkcija, bi ga bilo vredno uporabljati. Če želite opraviti pregled prometa, pojdite na spletno stran SimilarWeb in v njihovo iskalno polje vnesite katerikoli URL. Podatke kateregakoli spletnega mesta si lahko ogledate tudi z enim samim klikom, tako da si pripravite zaznamek po meri, ali pa si namestite Chromovo razširitev SimilarWeb. To je zelo koristen korak za vse, ki analizirajo konkurenco.

Nato je tu odlična funkcija, ki se imenuje število obiskov. Graf, ki prikazuje skupne obiske vam omogoča, da dobite vsaj približen vpogled, koliko prometa je pridobila določena spletna stran v zadnjem mesecu. Videli boste tudi trend gibanja v zadnjih šestih mesecih.

Po izkušnjah uporabnikov so ponujeni podatki precej točni in natančni, seveda ne v smislu, da vam bodo prikazali eksaktno število obiskov v enem mesecu na določeni strani. Ampak v smislu, da je natančen, ko meri promet med različnimi spletnimi mesti.

Če se sprašujete zakaj bi potrebovali takšne podatke, vam lahko povemo, da tako lahko prevzamete popolnoma novo stranko. Poročilo vam bo dalo vpogled, kje ste vi v vaši panogi. Brez podatkov o konkurenci tega ne bi bilo mogoče vedeti.

Kaj še ponuja SimilarWeb?

Poleg tega si lahko s pomočjo orodja SimilarWeb ogledate tudi meritve dejavnosti, kot je na primer trajanje povprečnega obiska, število ogledov strani in število zapustitev. Seveda morate omenjene podatke vzeti malce z rezervo, vendar pa če opazite, da ima vaša konkurenčna stran več obiskov, je to zagotovo dober znak, da se morate izboljšati.

Eden izmed pomembnejših razdelkov orodja SimilarWeb je zagotovo »Traffic Suorces«, saj vam pokaže kolikšen odstotek prometa prihaja iz posameznih kanalov, kot so socialni mediji, elektronska pošta, preko brskalnikov, direktno ali preko napotitev. S temi podatki si lahko pridobite koristne informacije o tem, kam je potrebno usmeriti vaša prizadevanja pri vsebinskem marketingu.

načrtovalnik-ključnih-besed

Google Keyword Planner

Ključne besede so izjemnega pomena, ko govorimo o spletni prodaji. Kdor si želi uspeti s spletno trgovino, se mora velikokrat poglobiti v različna spletna orodja, ki omogočajo skrbno sledenje in analiziranje napredka spletne strani. Eno izmed zelo kvalitetnih in uporabnih orodij je tudi Google Keyword Planner, ki vam bo pomagal povečati organski promet

Seveda je potrebno za koristno uporabo orodja Google Keyword Planner vedeti vse potrebne informacije, saj bomo v nasprotnem primeru precej neuspešni pri delu.

Kako deluje orodje Google Keyword Planner?

Veliko spletnih orodij je na voljo brezplačno in to velja tudi za Google Keyword Planner, ampak morate za njegovo uporabo imeti odprt Google Ads račun. Če ga še nimate, pojdite na stran za registracijo in sledite navodilom, ki vas jasno peljejo čez celoten postopek. Vnesti boste morali ključne podatke in nato začeti kampanjo. Nato boste že lahko izbrali načrtovalnik besed oziroma keyword planner.

Pri raziskovanju ključni besed, vam bo Google Keyword Planner v veliko pomoč, saj bo ustvaril na tisoče potencialnih ključnih besed, ki vam bodo prišle zelo prav. Torej se morate naučiti, kako uporabljati orodje Google Keyword Planner za iskanje pravih ključnih besed za optimizacijo.

Prednosti orodja Google Keyword Planner

Kot smo že omenili, je orodje odlično za iskanje ključnih besed. To storite tako, da v za to namenjeno polje vnesete izdelke in storitve, ki so povezane z vašim poslom. Tu morate biti karseda točni in natančni, saj je od tega odvisno kako dobre ključne besede boste dobili. To je potrebno veliko strateškega načrtovanja.

Pomembno je, da najprej začnete s ključnimi besedami, ki opisujejo vaše podjetje. Seveda lahko v Google Keyword Planner vnesete tudi več ključnih besed. Za vsako besedo morate vnesti vejico in nato pritisniti enter. Vedno pa morate vnesti širok spekter besed, da si pridobite čim več pomembnih ključnih besed. Ko boste vnesli podatke v eno ali več polj, lahko kliknete na gumb »Get Results«. Nato se vam bo prikazala stran, ki bo vsebovala ključne besede.

Kaj storiti s pridobljenimi podatki?

Ko vam orodje Google Keyword Planner prikaže podatke, kih boste morali pravilno filtrirati in razvrstiti. Najprej boste morali izluščiti manjšo skupino besed, ki so najboljše za vaše spletno stran. Nato boste opazili, da se v orodju Google Keyword Planner rezultati delijo na štiri različne možnosti ciljanja in to so: lokacija, jezik, iskalna omrežja in časovno obdobje.

Lokacija seveda nakazuje na državo ali države, kjer želite svoj izdelek tržiti. Jezik nakazuje jezik ključnih besed, o kateremu bi radi pridobili potrebne informacije. Če želite torej ciljati na nemški trg, boste pod lokacijo obkljukali Nemčija in pri jeziku izbrali nemščina.

Pri iskalnih omrežjih je pomembno to, kje želite oglaševati. Ali želite oglaševati le v Googlu ali tudi v partnerjih, kot je na primer YouTube. Za začetek vam priporočamo, da ta sklop prepustite le Googlu. Tudi pri časovnem obdobju bo v redu, če pustite kar že izbranih 12 mesecev.

Pomen filtrov

Naslednja pomembna točka so filtri. To so funkcije, ki omogočajo precejšnjo količino filtriranja, zato je dobro, da filtre dobro poznate. Prvi pomemben filter je ta, da vam orodje Google Keyword Planner prikaže le tiste ključne besede, ki vsebujejo določeno frazo ali sklop besed. Nato pa lahko določite tudi besede ali besedne zveze, ki jih želite izključiti in tako še izboljšati iskanje.

GSC

Google Search Console

Google Search Console je orodje, ki se uporablja že od leta 2006 in njegov glavni namen je pomagati lastnikom spletnih strani, da svoja spletna mesta naredijo prijazna do uporabnika. Spletna stran mora biti čim bolj enostavna, elegantna in mora hitro delovati, v nasprotnem primeru, je Google ne bo prikazoval med najboljšimi zadetki.

Google Search Console je brezplačna storitev, ki jo uporabniki uporabljajo predvsem zato, da lažje razumejo, kaj je potrebno storiti, da se uvrstijo na prva mesta oziroma na prvo stran Googla. Vedeti morate, da to ni nadomestna storitev za Google Analytics, ampak je le dodatno orodje, ki vam ponuja enega izmed načinov za ugotavljanje ali ima vaše spletno mesto kakšne napake, ali je vsebina spletne strani pravilno vključena ali indeksirana.

Prednosti uporabe Google Search Console

Če vas predstavljeno orodje zanima, ga boste morali znati za učinkovito uporabo, pravilno uporabljati. Ena izmed pomembnejših funkcij orodja Google Search Console, je Google Search Rankings, ki jo uporabljajo zato, da nam poda podatke o naslovu strani, o metaopisu, o povezavah, ki vodijo do določenega spletnega mesta, možnostih iskanja na določeni spletni strani, …

Orodje Google Search Console je pomembno tudi za zbiranje in shranjevanje ustreznih podatkov o naše spletnem mestu. Tako nam lahko prikaže vse slabosti in pomanjkljivosti, ki jih moramo odpraviti. Orodje pa vam bo pomagalo tudi pri iskanju ampak, ki se pokažejo na našem spletnem mestu. Pogosto se tu pojavijo napake, ker manjkajo oznake naslovov, ker so naslovi podvojeni in podobno. Poleg že omenjenih funkcij, pa je pomembna tudi pri orodju Google Search Console pomembna tudi njegova vloga za zagotavljanje vpogleda za bolje delovaje strani in pridobivanje organskega prometa.

Pomen spletnih strani prijaznih za mobilni telefon

Ko so se začeli mobilni telefoni izboljševati in so postale mobilne naprave pametne, je Google tako podal izjavo, da bodo imele spletne strani, ki bodo oblikovane tako, da bodo prijazne tudi za pametne mobilne telefone imele veliko prednosti pred tistimi, ki ne bodo prilagojene za pametne telefone. Težave, ki jih orodje Google Search Console zazna se nanaša na majhno pisavo, neprilagojeno vsebino za ogledno polje na mobilni napravi, pogled na stran ni konfiguriran, širina strani je fiksna in še bi lahko naštevali.

Odpravljanje težav z orodjem Google Search Console

Če opazite omenjene težave, vam bo Google Search Console ponudil različne načine, kako jih lahko odpravite in nato znova naložite stran ali URL. Na splošno gledano, vam bo orodje Google Search Console pomagalo pri sledenju vsem podrobnostim vaše spletne strani. Vse pridobljene informacije lahko uporabniku z primernim znanjem uporabe, znatno pomagajo pri doseganju boljše uvrstitve v iskalnem omrežju Google.

Poleg tega pa je Google Search Console primeren tudi za preverjanje, ali ima vaša spletna stran težave z varnostjo ali z zlonamerno programsko opremo oziroma dejavnostjo. Dobro vemo, da na spletu preži ogromno nepridipravov, zato morate poskrbeti, da bo vaša stran bila stoodstotno zaščitena.

S podatki, ki so navedeni na poročilu si lahko pomagate na različne načine, saj je njegova uporaba odvisna tudi od načina kako upravljate vašo spletno stran in glede na to, kaj hočete z njo doseči.

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja